Radikale Venstre, Region og Storkreds Sjælland afholder årsmøde den 23. august 2020 kl. 10 til 15 på Borgerskolen i Sorø, Alleen 8, 4180 Sorø.

Alle radikale medlemmer i Region Sjælland er velkomne til at deltage i mødet, der foregår ifølge vedtægterne. Stemmeret på Årsmødet har de af kommuneforeningerne udpegede delegerede. Indkaldelse og dagsorden vil blive lagt på radikale.dk. Under mødet vil der blive serveret vand og sandwich til de medlemmer, der tilmelder sig til undertegnede senest d. 19. august 2020.                                                                             Med venlig hilsen Bjarne Kjems  bjarnekjems@gmail.com - sekretær for FU, Radikale Venstre, Region/Storkreds Sjælland.