Ekstraordinært delegeretmøde, 21. august

Invitation til medlemmer af Radikale Venstre i Region Sjælland.

Radikale Venstre i Region/Storkreds Sjælland er godt i gang med forberedelserne til det valg til Folketinget, som bliver udskrevet til afholdelse inden 15. juni 2019.

Som led heri afholder vi:

Ekstraordinært Delegeretmøde

Tirsdag den 21. august 2018 kl. 19:00 – 21:00 i Regionshuset, Alleen 15, 4180 Sorø

Her er du som medlem af Radikale Venstre meget velkommen til at deltage.

Hovedemnerne vil være:

- Folketingskandidaternes præsentation af sig selv og deres politiske mærkesager

- Indplacering af kandidaterne på en fælles prioriteringsliste, der har betydning for den rækkefølge, hvori kandidaterne bliver opført på stemmesedlen i de enkelte opstillingskredse.

Stemmeret ved delegeretmødet har de delegerede, som kommuneforeningerne i Storkredsen har valgt. De delegerede er de samme, som havde stemmeret ved det ordinære Årsmøde den 27. maj.

Særskilt inviteres til Delegeretmøde naturligvis også alle RV-folketingskandidater i Storkreds Sjælland, formændene for Opstillingskredsene (hvor disse ikke er sammenfaldende med kommuneforeninger), folketingskandidaternes kampagneansvarlige og alle medlemmer af bestyrelsen for Radikale Venstre i Region Sjælland.

Henrik Nørgaard

Storkreds- & regionsformand Radikale Venstre Sjælland